wtorek, 17 czerwca 2014

Crazy Frog, Golden Rose Neon

Witam wtorkowo, 
 za oknem aura wiosenna, więc i u mnie kolorowo

Dzisiaj czas na neonka, z ostatnich zakupów...


GOLDEN ROSE PARIS 256 

Ten kolor skusił mnie od razu, wiadomo mam słabość do zieleni, a zwłaszcza takiej. Jak ja nazywam KOLORY OCZOJEB** :D 

Jak poprzednicy których mam z tej serii są rewelacyjni, tak ten odbiega od normy.. Sam kolor w butelce super, tylko trzeba go wiele razy nakładać. Więc ja nałożyłam 2 warstwy na białą bazę, aby nie było trzeba bez sensu nakładać samego neona. Po nałożeniu na biel jest bardziej wyrazisty. 
Lakier w 11 ml butelce, normalny pędzelek, dość ciekły inny niż reszta tej serii.
Plus, za szybkie schnięcie.
Cena: 3,70



Mimo wszytsko podoba mi się efekt. Neony są HOT!!!

Solo lakier fajnie wygląda, jednak ja trochę ożywiłam( jeszcze bardziej) ten mani.


 Żabka mała.

Czas zainwestować z dobry pędzelek, bo mój już ogłosił strajk, niestety efekt jest jaki jest. Żabka trochę nie wyraźna. 
Dlaczego żaba? Jakoś nasunęła mi się ta myśł, gdy synek przyniósł właśnie owe  stworzenia... Zrobił im nawet basen. Pomysłowość dzieci nie zna granic. Na szczęście żabki uciekły i nic im się złego nie stało :)
Ja  sie ich boję, mam taki uraz od małego, niestety. 






Do zdobienia użyłam rodzinki Golden Rose, którą znacie znakomicie.




Jak podoba Wam się ta wersja zieleni? 
Wszystko byłoby fajnie gdyby bardziej krył, jednak za ta cenę spodziewać się super efektu? czasem się zdarza kupić takie cudeńko. Niestety nie w tym przypadku. Mnie to w żadnym stopniu nie zniechęca, mam jeszcze sporą listę kolorów tej marki do kupienia.

Miłego Dnia!! 

 


8 komentarzy:

  1. Kolor hipnotyzujący :D. Żabka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest super, bardzo lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe typowo wiosenny kolorek, nie mam odwagi do neonów;)
    żabka przesłodka:) ja się nie boję żab, ale trochę brzydzę...

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...