wtorek, 6 maja 2014

Na nowym adresie

WITAM WAS!!!

Rozpoczynam swoje blogowanie raz jeszcze.
Dlaczego? hm... tak jakoś wyszło, w okresie gdy nie publikowałam trochę wtajemniczyłam się w sferę blogów i zauważyłam wiele błędów u mnie. Chcę zacząć od nowa, z lepszym startem nowymi możliwościami, jakość i moje techniczne zasoby znacznie się poprawiły, wiec  pisanie i fotografowanie pójdzie łatwiej.
Stary blog pod adresem www.teriikolorowyswiat.blogspot.com jeszcze trochę 'powisi' w sieci, jednak nowe posty będą pojawiać się tutaj.
Jeśli lubisz moje pracę, zapraszam do obserwacji, będzie mi bardzo miło. Tematyka się nie zmieni, jedynie coś dołożę nowego.











3majcie kciuki.


9 komentarzy:

  1. W takim razie witamy ponownie! :)
    Bardzo fajne propozycje manicure.
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. na nowo blog to ja na nowo obserwuje ;)
    śliczne pazurkii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie witam na blogosferze..sama jestem świerzynką i dopiero zagłębiam się w blogowanie ;) Stylizacje Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne te mani :) az oko ciesza takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hello Teresa, dont be shy about old post .i have some very ugly picture on my begin , but doesnt matter, blog show how i improve it ! i have added you on bloglovin the best way i can see all your post !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...