niedziela, 11 maja 2014

Róż i już!

Witam się z Wami w leniwą niedzielę.

Wyjątkowo leniwa i senną, mimo słońca za oknem jakoś sennie... trzeba zbierać siły na nowy tydzień pracy.
Dziś pokażę mój sposób aby tydzień zacząć na plus, czyli świat przez różowe okulary, w wydaniu stylizacji paznokciowej. Nie mamy takich okularów więc malujemy paznokcie na róż i jesteśmy pozytywnie nastawieni do świata i obowiązków.


 

Stylizacja łatwa i szybka, trochę różowych lakierów, biel i mamy efekt. Do stylizacji użyłam mini lakierów, które kupiłam dość dawno, czasem nimi maluję,  seria Butterfly ma piękne pastelowe jak i nasycone kolory.


Załoga idealna, a to lista emalii które użyłam:

  • Neo Chic Oriflame, Sugar Pink pudrowy róż z szerokim pędzelkiem, butelka pojemności  7ml, gęsty, dobrze kryje, nie tworzy smug. Cena 10 złotych.
  •  Single Butterfly 298 oraz 102 delikatny i ostry kolor zamknięty w mini butelce-6ml, tutaj trzeba nakładać kilka warstw by osiągnąć idealny kolor, słabo wypada jednak je lubię. Cena 3 złote
Lucky 302 mały biały lakier, który jest kiepski na malowanie solo, jedyny jaki aktualnie mam. Cena 3 złote.

Czasem sama sobie się dziwie, po co kupuję takie wynalazki ? Kusi cena nic więcej, a jakość diabli wzięli. Może to kiedyś się zmieni, oby.












Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się podoba. Miłego wieczoru i do jutra.






5 komentarzy:

  1. fajny blog, pozdrawiam
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaakie długie paznokcie, Przesliczne! Tez chce takie :) Zdobienie z kolei urocze :) i słodziutkie :).
    Moje farbki kupiłam w Jysku, czy jak to tam sie pisze, i to nie takie specjalne, ale zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Farbki miałam z Biedry, ale mama mi tak je schowała, że nie ma :D

      Usuń
  3. Śliczne :) szkoda, że ja nie umiem zdobić tak ładnie :/ Ręce się mi trzęsą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, fajnie że się podoba. Wprawisz się szybko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...