poniedziałek, 19 maja 2014

Ognisty mani Avon Gel Finish Fire Cracker

Nareszcie wiosenny dzień, świerszcze za oknem grają, słonko świeci... :)
  
  Aura za oknem dziś rozpieszcza więc stylizacja paznokciowa w kolorze ognistej czerwieni. Coś na rozbudzenie ciała i zmysłów.

Avon Gel Finish koloru FIRE CRACKER

Pazury lekko krótsze ahhh szkoda było, jednak mus to mus. Zaczęły pękać -same, bo były już za długie, małe stuknięcie i pękały, nie ma co się martwić odrosną szybko. Dziś kolejny lakier żelowy Avon.

Lubie czerwień, od zawsze, kolejny po zieleni i czerni kolor, który często gości u mnie na paznokciach. Może w ubraniach mniej, jednak na dłoniach lubię. Tym razem zostałam mile zaskoczona, kolor idealny.
Idealna czerwień- wyrazista, mega seksowna,  pasująca zawsze i wszędzie, wzbudzająca zachwyt i pożądanie. Tak! Jestem pozytywnie zaskoczona.

Tak, jak w poprzednim wydaniu małe czarne pudełeczko, a w nim butelka 12ml z czerwoną emalią.
Maluje się lekko i bez problemu, jedna warstawa jest zadowalająca :) to cieszy.



Trochę poszłam na łatwiznę, jeden kolor i delikatna aplikacja w postaci czarnych serc. Nie chciałam psuć efektu, bo kolor sam w sobie jest ciekawy. Jestem zadowolona.


 Lakier solo, również prezentuje się ciekawie.





Co tu dużo pisać, po ostatnim eksperymencie nie byłam zadowolona z koloru, dziś przeciwnie i znów moja podświadomość krzyczy "weź więcej" hm... chyba kolejnym łupem będzie fiolet i może... zieleń, kto wie.

Za cenę 10 zł ciężko kupić  podobny produkt, dwa za jeden cieszy, może kolejne kolory będą równie udane jak ta czerwień.
Chyba się skuszę.



Nie tylko te jedne mnie kuszą... 
Ciekawi mnie także marka REVLON ze swoimi zapachowymi lakierami, może bardziej kolorami- zieleń mnie zaintrygowała. Cena w drogerii ok. 20 złotych
Może wiecie gdzie można je taniej nabyć? Tyle jest lakierów które chciałabym mieć, to już chyba uzależnienie :D


To było by tyle na dziś, idę na spacer, korzystać z pogody.




 


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten lakier. Fajnie wygląda na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie kuszą mnie te lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te lakiery, w końcu się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuście się dziewczyny, bo warto wypróbować może traficie na fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie nasycone kolorki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nim nie malowałam swoich paznokci, ale już czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...