czwartek, 15 maja 2014

Koci Świat... Avon Gel Finish

Witam wszystkich w czwartek, jest słońce, a to już sukces.

  Trochę plan się zmienił i dzisiaj stylizacja paznokciowa. 
Mam nowość Avon czyli ich nowy lakier Avon Gel Finish koloru żółtego, jakoś to nie jest to ulubionych kolor, zamówiłam bo i taki się przyda. Miał być fiolet- brakło na magazynie, następnym razem wezmę. Mam jeszcze ognistą czerwień.

  Wracając do żółtego, na obrazku wydalał się pięknym pastelowym odcieniem, z super połyskiem...
niestety daleko mu do super lśniącego koloru, bez udziwnień, a słoneczna pastel  wygląda na musztardę. Trudno
Wiem, że zdjęcia czasem odbiegają od rzeczywistości ale, że aż tak? 
Do tego lakier nie jest gładki, ma drobinki-rozświetlające. 
Czerwień, którą zamówiłam jako drugi kolor okazała się idealna, pełna soczystości i blasku, blasku bez drobinek. Seksi kolorek, dla przyjacółki, może pozwoli na pomalowanie ;) Liczę na to.

Trochę czasu i oswoiłam się z tym kolorem i działam... jedno mogę powiedzieć, jakościowo jest dobry, ba nawet bardzo dwie warstwy i efekt idealny.




Taki mani stworzyłam. Bardzo lubię zwierzęta, zwłaszcza czarne koty wiec taki zawitał dziś u mnie.


Avon Gel Finish

Zamknięta żółta emalia, zamknięta w butelce o pojemności 12 ml, plaski pędzelek szybko i łatwo pomaga nam malować płytkę. Dwie warstwy dają nam zadowalający efekt. Całość zamknięta w tekturowym czarnym pudełeczku.
Cena: 12,99 za sztukę, obecnie promocja- dwa za cenę 19,98!!

Podobny lakier, o podobnej formule oferuję również firma
L'oreal w cenie 19,99.

AVON oferuje nam gamę 24 kolorów z efektem żelowego manikiuru jak z salonu!
Pędzelek zapewnia równomierną aplikację.

Efekt 3w1
  • BAZA gładkość i ochrona
  • KOLOR intensywny efekt w jednej warstwie
UTWARDZACZ trwałość i supermocny połysk  

Prawie się z tym zgodzę ;)
Jednak nie ma co narzekać, jest trwały to pewne, testowałam go dwa dni na pełnych obrotach. Na prawdę mam dużo grzebania we wodzie itp żaden odprysk czy starcie koloru się nie pojawiło. Czasem po kilku godzinach już są widoczne uszczerbki, tutaj nie. 


 



Ktoś z Was już ma i jest zadowlony, czy może wręcz przeciwnie?
Czekam na Wasze opinie i spostrzeżenia.  




 
  

22 komentarze:

  1. Wydawało mi się, że ten kolorek będzie intensywniejszy, ale może to kwestia ostrości zdjęć, nie miałam jeszcze nic z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimalnie jest, ale jednak to nie to co oczekiwałam ;/

      Usuń
    2. często tak bywa, że lakier w butelce wygląda inaczej niż na paznokciach ;)

      Usuń
    3. A kolor w katalogu, a rzeczywisty to już całkiem inna bajka :/

      Usuń
  2. Świetne zdobienie! Lakieru z Avonu nie mam żadnego ale kolor mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAA zakochałam się w tych kociakach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomalowane paznokci. Bardzo lubię lakiery z Avonu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie czułabym się dobrze w takim kolorze, ale zdobienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupuję lakierów w avonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier właśnie na paznokciach!
    Zastanawiam się jakie zdobienie do niego zrobić.
    Twoje koty są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziachy! Super kotki :D na żółtym wyglądają ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wiedziałam,że Ci wpadną w oko :D

      Usuń
  9. love animal nail art ! i love this cute cat !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...