środa, 7 maja 2014

DENKO- KWIETNIA czyli co zużylam

HEJ,
 środowe popołudnie od rana słońce- zapowiadał się super dzień...
 zapowiadał, pada deszcz.

     Siedząc w domu trzeba się nudzić jak mops. Prace na dzisiejszy dzień zakończone, wiec relaks i chwila na napisanie notki.

     Dziś moje denko kwietnia, trochę ubogie, nazbierało się jedynie dużo żeli pod prysznic- standard.
Nie marudząc już dłużej przejdźmy do konkretów.

DENKO KWIETNIA


 Dużo tego nie ma, jedynie żeli trochę się nazbierało.
Od lewej:
* Żółty Aile Vitality,  zapach winogronowy. Tylko zapach ciekawy, reszta kit! Słabo się pienił,  wodnisty. Cena niska wiec towar kiepskiej jakości, ok. 2 złotych w Kauflandzie.

*  Niebieski Aile Vitality, zapach morski. Podobnie jak poprzedni, nic szczególnego, prócz zapachu. Szkoda nawet z ciekawości kupować.

*  Biedronkowy żel OCEANIA Aroma Milk Proteins. Bardzo go lubię za zapach mleka i miodu, dość gęsty, dobrze się pieni.
Cena niska, bo ok. 3 złotych, jednak produkt bardzo dobry jakościowo.

* Biedronkowe: BeBeuty Creme, VITAMIN TOUCH (fioletowy), SOFT TOUCH (niebieski). Bardzo ciekawe produkty, gęste o idealnej gęstości, pienią się idealnie, pięknie pachną, skóra po jest nawilżona i nieziemski pachnie. Do wyboru są trzy wersje kolorystyczne, jednak te dwie są moimi naj.
Cena również ok, bo za sztukę: 3,99

* Avonowy żel ze świątecznej wersji, męczyłam go X czasu, zapach cynamonowo-dziwny, gęstość ok, jednak słabo się pieni.
Cena jak dobrze pamiętam 6 złotych.

* Maseczka do włosów bez spłukiwania, również Avon i kolejny bubel. Stosowałam, jednak spłukiwałam bo inaczej włosy wyglądały nie świeżo, po zmyciu też dziwnie gumowate. Nigdy więcej.
Cena 5 złotych

* Woda toaletowa Playboy, nie pamiętam wersji, zapach bardzo mi się podobał, świeży, kuszący, dość długo się utrzymywał na mojej skórze czy włosach.
Cena około 28 złotych. Na pewno kiedyś go kupie raz jeszcze.

* Eyeliner Oriflame, część z serii Veryme, przypadł mi do gustu, łatwo się aplikuje,mimo tego że jest nie duży. Szybko schnie i się nie rozmazuję. Może się skuszę kiedyś, cenowo około 7 złotych.

* Tusz do rzęs Avon, Irresistibly Sexy, dość dobry, pasował moim rzęsą, zmywanie również bez problemu. W katalogu nadal dostępny za cenę 16 złotych, szybko go zużyłam, może kiedyś się skuszę ponownie.

 To było by na tyle, nie będę pokazywała Wam więcej zdjęć śmieci, tym bardziej że to nic ciekawego. Jedno wystarczy.

Pozdrawiam. 


 

2 komentarze:

  1. Z biredronkowym żelem polubiliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z Twojego denka nigdy ;[

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...