piątek, 9 maja 2014

blue&black

Witam,
 już prawie weekendowo. Pogoda jak to ostatnio kiepska, leń totalny mnie opętał nic nowego :D

Pokażę Wam delikatną paznokciową stylizację, wybaczcie za kondycję moich pazur...
Obecnie mam swoje, które pokryte są warstwą akrylu, dla ich wzmocnienia. Mogę malować i zdobić bez końca. Lakier mam już tydzień, stąd dość widoczny odrost, jednak prawie idealnie pokrywa płytkę. Jest to podwójna warstwa bez żadnego topu. Na naturalnych trzyma się krócej, a szkoda.

Jak wiecie, za kolorem niebieskim nie przepadam jednak często gości na moich dłoniach sama nie wiem dlaczego.
Aktualnie mam połączenie niebieskiego i czarnego lakieru. Bardzo lubię czerń- wszędzie.


Kwiaty to moje drugie zajęcie, uwielbiam wiosnę... nie raz zobaczycie ich udział, w moich stylizacjach.
Przejdźmy do sprawców zdobienia, dwa lakiery na pewno każdemu znane, Eveline(niebieski) oraz Golden Rose(czarny).
  • EVELINE mini MAX quick dry & long lasting, 9 days long, podręczna butelka z emalią o pojemności 5ml, wygodnie się maluję, dwie warstwy dają zadowalający efekt, szybko schnie, bez smug. Każda na pewno go ma lub widziała. Kupiłam go jakiś czas temu w Biedronie za ok 6 złotych.
Golden Rose Paris, butelka o zawartości 11 ml, z czarną emalią, która po jednej warstwie jest idealna, piękny błyszczący, nasycony kolor. butelka trochę po przejściach- pies chciał się do niej dobrać. Ceny nie pamiętam, jednak poniżej 10 złotych. Jest to mój ulubiony ostry czarny kolor jaki mam. 
Szukam nadal idealnej bieli

Taki szybki, manicure na co dzień. 



To było by na tyle, życzę miłego weekendu oby pogoda dopisała.




4 komentarze:

  1. Świetny wpis ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja zrobię to samo. c; *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...