wtorek, 13 maja 2014

Avonowo kolorowo!

Avonowo i kolorowo...

Dzień Dobry we wtorkowe przed południe. Wiosna uciekła z naszego kraju chyba na dobre, ponuro i szaro. 
Przyjaciłóka twierdzi, że wiosna wystraszyła się wyboru Jury na Eurowizji. Wszystko możliwe, jednak może się opamięta i wróci.

W tym miejscu chcę dzielic się z Wami makijażami oraz nowinkami ze świata Avon i nie tylko. Zdania są podzielone co do tej marki. Jedni kochają inni nie, taki już świat jest, mamy prawo wyboru i bardzo dobrze. Osobiście lubię większość ich kosmetyków, wody, kolorówkę czy żele, jakieś gadżety, biżu itp. Na szampon czy odżywkę nikt mnie nie skusi :D 

Dziś pokażę PALETĘ DO MAKIJAŻU 

AVON COULOR EXPERT MEGA PALETTE

Dostałam ją jakiś czas temu, jeśli ktoś nie wiem jestem konsultantką Avon już od jakiegoś czasu. Spełniłam warunki programu i zdobyłam ową paletę. Chciałam kupić i kupię jeszcze inną, jednak ciężko mi się zdecydować. Problem trochę rozwiązał się sam, jak tylko przeglądam blogi, czy sklepy i widzę palety_chcę je mieć :D Teraz mam tą i chcę się nią pochwalić.




Pokaż kotku, co masz w środku... 


 
Otwierane czarne pudełeczko, w którym znajdziemy zestaw do makijażu:

zestaw 36 błyszczyków

zestaw 6 róży 

zestaw 36 cieni do powiek

aplikatory do cieni, błyszczyków oraz mini pędzel do różu

Paleta dość solidnie wykonana, łatwo ją czyścic, cienie trochę się osypują, niektóre błyszczyki mają dziwne kolory, róż jeden może dwa mi odpowiadają-chętna na resztę już jest, może jej wydłubię :D 
Najgorszej jakości są aplikatory i pędzelek, kiepskie i nie funkcjonalne. Takie badziewne poprostu.
Najbardziej z tego zestawu cieszą mnie cienie do powiek, dość barwne i dobrze napigmentowane, jedne matowe inne perłowe, co kto lubi. 

Cena katalogowa to 250-170 złotych! 


Na pewno bym jej nie kupiła, za taką sumę kupiła bym coś lepszego np paletę Sephora. Trochę przesadzili z ceną, jednak za 1 złotych nie ma co wybrzydzać tylko brać i próbować.



Błyszczyki

 Róże
Aplikatory
Jak mi czas pozwoli jutro może pokaże Wam jakiś makijaż, spróbuję i postaram się jak tylko potrafię. Najczęściej korzystam z zieleni oraz brązu. 
Mam dość liczną kolekcję cieni Avonu i z większości jestem zadowolona. Ich jakość znacznie się poprawiła.

To moje naj kolory z palety:




A Wy posiadacie cienie marki Avon? a może ta paletę? Podzielcie się swoją opinią.
Pozdrawiam

A na blogu RAINBOW ABOVE ME ROZDANIE !!!
do wygrania super nagrody, kocham lakiery wiec biorę udział :)

3majcie kciuki i zapraszam!!!



4 komentarze:

  1. Super post! <3
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://mersvan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnych kosmetyków z Avonu. Ostatnio dopiero wygrałam w rozdaniu dezodorant w kulce z tej firmy :).
    Paleta prezentuje się świetnie. Bardzo mi się podoba. Sama podobnej nie posiadam, może kiedy... ;).
    A o Eurowizji nawet mi nie wspominaj. Aż zaczyna się we mnie gotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być ten pierwszy raz :) Teraz nowa serię antyperspirantów mają i jest bardzo ciekawa, jutro przyjdzie nowa paczka :)
      A w niej lakiery żelowe, ciekawa jestem bardzo ;)

      Usuń
  3. sliczna paletka!!
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/pastelowa-zielen.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...