środa, 28 maja 2014

Łączka wersja mini

Jestem i ja, z obiecanym pazurkowym postem.
 Kupiłam zmywacz i miałam chwilę na stworzenie małej stylizacji, oczywiście nie obyło się bez ulubionej zieleni :) 
  Czas wybrać się uzupełnić zapasy lakierowe, bo już dawno bardzo dawno nic nowego-ciekawego nie wpadło mi w ręce. Nie ma jak to zmacać i kupić.

Dziś dość wesoło- zielono i mini łączka... jako, że za oknem plucha u mnie wariacja pazurkowa, nic takiego ale oko cieszy.  



 

Lakiery, które użyłam to: 
jako baza Golden Rose 222, pastelowy niebieski Wibo AMAZING 3, zielenie ELF SHOW oraz mini neon bez napisów, żółty AVON GEL FINISH oraz róż ASTOR QUICK'N GO 211.
Trochę pasków, kropek, ciapek i efekt jest :)

 KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY










Pomyślicie maniaczka zielonego, coś w tym jest, nie od dziś to mam już będąc dzieckiem lubiłam ten kolor. 
Były nas trzy zielony, żółty i pomarańczowy ( ja i moje dwie koleżanki od urodzenia) każda uwielbiała jeden kolor u mnie zostało to do dziś. Jednej przerodził się pomarańcz w czerwień :D 

A Wy macie swój jeden kolor naj od zawsze?

Wielkimi krokami zbliża się ten dzień jedyny w roku... nie wiem cieszyć się czy płakać :D 26 już, a tak niedawno 18... Na prezenty nie ma co liczyć, sama sobie muszę jakiś sprawić.

Miłego wieczoru


22 komentarze:

  1. Fajne lakiery są inglot ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... mam kilka i z jednych jestem zadowolona a z innych nie ;/

      Usuń
  2. Super manicure, bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor to czerwień ;) ;) a 26 to fajny wiek ;) chciałabym mieć znów tyle tat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień również lubię. Powoli się przyzwyczajam do 26 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdobienie :)
    ja za rok mam 26 :P:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny efekt :) Chętnie wrócę do 26 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdobienie, pięknie wyglądają te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek, ale ja jestem minimalistką i bardziej podoba mi się bez kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta Twoja prywatna łączka ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Fajnie, że sie Wam podoba, idę zmalować coś nowego :)
    Miłego Dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ kolorowo. Super łąka :)
    GR 222 jest świetny, uwielbiam ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. this blue is amazing ! lovely flowers nail art !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...