poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świateczne kolory- czerowny i zielony

Hej,  szaro i deszczowo za oknem, Święta coraz bliżej, a ja mam dla Was mani nie w kropki, misie czy bałwanki, a w paski i to w bardzo świątecznych kolorach, zieleni i czerwieni. Są to chyba najbardziej bożonarodzeniowe kolory jakie mogą być :)


piątek, 19 grudnia 2014

Koci Swiat II

Grudniowy wieczór, za oknem pada śnieg, a mróz maluję na szybach piękne obrazy...
Pomarzyć można, za oknem pada ale deszcz. 
Odbiegają od tematu Świąt, dziś mani koci. 
Zapraszam :)


wtorek, 16 grudnia 2014

Haul lakierowy listopadowo-grudniowy

hejka wszystkim,dziś post dość luźny,  będę się chwalić co u mnie nowego.
Druga połowa listopada i połowa grudnia przyniosła mi sporo nowości,
lakierowych i pudełkowych.Przybyło sporo emalii do paznokci oraz kosmetyków różnego rodzaju.


niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne pingwinki

Coraz bliżej Święta, a śniegu jak nie było, tak nie ma ;(
Czas zacząć przystrajać dom, kupić choinkę, sprawdzić jak się mają bombki... 
Na paznokciach zawitały zimowo-świąteczne pingwinki.


piątek, 12 grudnia 2014

"Powiedz STOP nietrafionym prezentom" grudniowe pudełko ShinyBox

Hello, w wietrzny dzień. Nadciąga do nas Aleksandra... u mnie póki co da się normalnie funkcjonować, oby nie było powtórki z rozrywki. Zeszło roczny, nie.. tego roczny Ksawery dał nam w kość. Ja bardzo ale to bardzo nie lubię i boję się takiego mocnego wiatru. 
Przejdźmy do miłej części tego dnia, dojechało do mnie moje ShinyBox.
Grudniowa edycja, zauroczyła mnie pięknym pudełkiem...
"Powiedz STOP nietrafionym prezentom" Czy było trafione czy też nie, o tym poniżej. Zapraszam do lektury.

niedziela, 7 grudnia 2014

Sally Hansen satin GLAM

Witam w niedzielny wieczór. Wydaję się, że jest późno a tu 17... też tak macie czasem? Że dzieje się tak jakby czas w ogóle nie płynął... dziwne. Zazwyczaj dzieje się tak w długie, smętne zimowe, ciemne wieczory...
Dziś kolorem coś ma przypomnienie wakacyjnej przygody i na przebudzenie śnieg :D


sobota, 6 grudnia 2014

MIKOŁAJki blogerskie 2014

Nadszedł ten dzień... 6 grudnia, wyczekiwany od dawna. Cieszy małych i dużych, kiedy najmniejszy podarek cieszy.
O tym, co przyniósł mi Mikołaj, czy jestem zadowolona przeczytacie i zobaczycie poniżej.

 

środa, 3 grudnia 2014

Świąteczne Misie

Hello, jak przystało na grudzień tematyka świąteczna gra pierwszy plan. Przygotowania do Świąt, gonitwa za prezentami... dla mnie wyjątkowo magiczny czas. 
U mnie na blogu też już widać pierwsze znaki tego czasu.. W środowe popołudnie mam dla Was misie, nie takie zwykłe bo Świąteczne.

wtorek, 2 grudnia 2014

Artystyczny nieład

Witam wszystkich w GRUDNIU po południu :D
Choroba lekko ustąpiła, niestety dopadła resztę rodzinki, mówię Wam ARMAGIEDON.
Dzisiaj mani bardzo artystyczny, a jeszcze większy nieład.


środa, 26 listopada 2014

Figurkowy mani_SOWY

Witam w środę, za oknem szaro, więc coś na rozweselenie. Dodatkowo choroba mnie trzyma w swych szponach ;(
Już dawno wpadł mi w oko taki motyw, a dzisiaj go realizuję.

czwartek, 20 listopada 2014

JoyBox coś dla Ciebie?

Witam, pogoda nadal kiepska, tyle dobrego że ze mną lepiej. 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowością... kolejne pudełeczko wychodzi na rynek, tym razem jest to 

JOYbox


środa, 19 listopada 2014

Gradient Blue i Stempelki

Witam Was w zimny, szary wieczór. 
Moja migrena ma si e dobrze, jeszcze nie zwaliła mnie z nóg to piszę.
Dziś coś co chciałąm od dawna ... STEMPELKI , GRADIENT wersja:
 w oczach dwoi się i troi :D


niedziela, 16 listopada 2014

Motylem... byłam...

"Motylem jestem..." - taka jest piosenka.
"Motylem byłam ale utyłam" - taka jest rzeczywistość, zawsze tak mówię :D 
Taka prawda.


Dzisiaj kolejny mój pierwszy raz- motylowy mani

środa, 12 listopada 2014

Water Marble nie byle jakie bo patriotyczne :D

Witam w poniedziałek... oooj nie, dzisiaj środa. Jaki krótki będzie tydzień.
Wczorajsze święto nakłoniło mnie do kolejnej ciekawej metody zdobienia paznokci, a jest to:




czwartek, 6 listopada 2014

STRAW NAILS by terii

Hej wszystkim.

Tyle zapału we mnie do pracy, że posty pojawiają się jak grzyby po deszczu.
Grzyby jak na ten czas, tez są :D
 Zagłębiłam się ostatnio w temat zdobień paznokci, a dokładnie różnych metod i tak dzisiaj mam dla Was post z jedną z nich. 

STRAW NAILS


środa, 5 listopada 2014

Oceania Oriental Touch

Dzień Doberek w słoneczny poranek.

Dziś coś z innej beczki, o żelu do kąpieli dawno nie było...
Biedronka nas rozpieszcza kosmetykami, akcesoriami i czym tylko się da, mnie zaskoczyła nowa seria żeli pod prysznic.


poniedziałek, 3 listopada 2014

sobota, 1 listopada 2014

Zawbawa w kolory(+) Srebrny

Hejka, 
spokojnym, ciemnym wieczorem.

Dawno nie było postu z PROJEKTU ZABAWA W KOLORY, jakoś ciągle czas mi ucieka, chyba nie jedna ja, tak mam.
Nie marudząc pokazuje Wam wybrany kolor SREBRNY

środa, 29 października 2014

Ciemność widzę... Golden Rose Matt Satin 205

Witam, 
Ani jedna osoba się nie skusiła na Mikołajki, szkoda ;(
Prezent zrobię sobie sama.
a tym czasem...
 post o lakierze, który wpadł w moje ręce kilka dni temu.


niedziela, 19 października 2014

Jesienne Neony

Hej, 
leniwa jesienna niedziela, pogoda dopisuję, a ja maluję.
Dzisiaj mam dla /was moje ukochane neony...
Lato minęło, a moja miłość do nich nie... 

sobota, 18 października 2014

wtorek, 23 września 2014

Jesień i leniwy mani LEMAX

JUŻ JEST WSZĘDZIE...
... JESIEŃ.
Na zewnątrz typowo jesiennie, raz słońce za chwilę zimno i pada. 
Ale nie o pogodzie będę pisać. 
Mam chwilę na post, wiec i mani powstał, jednak bardzo leniwy ale za to szybki.

poniedziałek, 22 września 2014

Mała-Duża zmaina

Witam wszystkich,
pogoda nie rozpieszcza, za chwilę jesień i smutne nastroje. 
Oby było kolorowo i radośnie to szybko minie.

Dzisiaj mam dla Was luźny post, takich ostatnio tutaj dużo :D
Mała-Duża zmiana bloga

Było tak:

piątek, 19 września 2014

Nudziakowy Golden Rose 11

Cześć,
dzisiaj wyjątkowo wieczorem post.

 Piątek minął, mamy weekend.
Dzisiaj mega udany paczuszkowy dzień, zaskoczyła mnie wygrana firanka-cudo!
 (pochwalę się niebawem)
Oraz zapukał kurier z tajemniczą przesyłką, a w niej prezent dla Kubusia od CanpolBabies

czwartek, 18 września 2014

A może MIKOŁAJKI?? zapisy

WITAM WAS,
W PIĘKNY SŁONECZNY DZIEŃ :)
Dzisiaj na luźno, temat mówi sam za siebie... chociaż do Mikołajek jeszcze duuużo czasu, ja już namiętnie o nich myślę.
Co powiecie na
 BLOGOWE MIKOŁAJKI?

W zeszłym roku brałam w takich udział i była to bardzo fajna zabawa,
W tym również chciałam, niestety za krótki czas blogowania mnie ograniczył, a stary  blog nie jest brany pod uwagę.
Postanowiłam, że postaram się zorganizować taką akcję u siebie.

Z czym to się je? Kilka słów o akcji.

wtorek, 16 września 2014

Zabawa w kolory(+), kolor na ten tydzień ZIELONY

Hallo,
dziś powrót do projektu, w którym ostatnio nie wzięłam udziału z przyczyn wiadomych. 
Ominął mnie kolor CZERWONY ;(.


 Jednak wracam do łask i kolor na teraz to:
ZIELONY

Bardzo mnie to cieszy, bo jak zauważyliście lub nie to jeden z moich ulubionych kolorów, już od bardzo dawna. Kiedyś miałam nawet takiego fioła, że prawie wszystko miałam zielone... :D
Z wiekiem na całe szczęście minęło. 

Wiec przejdźmy do meritum, mam dość liczną gromadę lakierów tej barwy, zdecydować się na jeden było trudno.

Tyle lakierów, a paznokci tak mało.
Jak żyć? :D

Moja kolekcja zieleni, pochwalę się a co.


sobota, 13 września 2014

Narodziny i prezent z okazji Dnia Blogera

Witajcie moi Drodzy.

Wracam do Was po malej nieobecności, na swoje usprawiedliwienie mam to, że urodziłam zdrowego, ślicznego synka-Kubusia... 
( cóż jednak Zuzia nie była mi pisana) 
Cieszę się bardzo i już bym go nie zamieniła ;)


sobota, 30 sierpnia 2014

Zakończenie wakacji...JOKO sexy lady

Dzień Dobry.

Wakacje dobiegł końca... czas wracać do szkoły. U nas same zmiany.
Będzie również zmian na blogu, najwyższy czas. 

Miesiąc sierpień obfitował w stylizacje paznokciowe i tak będzie dzisiaj, kolejna odsłona mojej pracy.

Czerwony mani i kwity... 

piątek, 29 sierpnia 2014

Sierpniowo-paczuszkowo i zakupowo.

Witam.

Dziś luźny, szybki post, małe podsumowanie paczuszkowe sierpnia.
Kilka przesyłek się uzbierało, trochę wygranych, coś tam kupiłam. 
Oczywiście większość to zakupy dla nowego członka rodziny, więc pieluszek, chusteczek pokazywać Wam nie będę :D

Zacznę od najlepszej paczki, wygranej na Domodi, za TopFan:


czwartek, 28 sierpnia 2014

Zabawa w kolory(+), kolor na ten tydzień RÓŻOWY

Witam wszystkich! 
Ostatnie dni wakacji mijają, pogoda dość dopisuję, dzisiaj mam dla Was kolejny post projektu:

ZABAWA W KOLORY (+)
Dziękuję za słowa uzania do poprzedniej mojej pracy.
Zdobyła nawet kilka głosów ;)
  Był to kolor niebieski i mój mani z dziadkiem .

Praca która wygrała bardzo mnie się spodobała i większości, więc zwyciężyła, a kolor na ten tydzień to:

Różowy

Jaj zawsze ciężko zdecydować się na jeden najlepszy, więc mam kilka odcieni. Myślałam, że w mojej kolekcji więcej tego koloru, jednak nie, tylko 6 buteleczek z różem w mocniejszym wydaniu i kilka słabych.

Dla większości róż to cukierkowy kolor, dla małych dziewczynek bądź dużych :D Ja czasem lubię, zwłaszcza gdy ma ostry odcień i jest mi z tym dobrze. 
Nie uważam, że to kolor dla plastikowych dużych dziewczynek, oczywiście trzeba znać w tym umiar.


Taki oto mani wymyśliłam:

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Śliwka w kolorach Avon Speed Dry +


Dzień Dobry!

Kolejny dzień lata ucieka, coraz bliżej jesieni dopada nas melancholijny nastrój.
 To dzieję się i ze mną, pomyśleć, że całkiem niedawno wszystko budziło się do życia, było pięknie zielono... a tu już jesiennie.
Na szczęście ostatni tydzień wakacji ma być słoneczny, póki co słonko jest.

Mój dzisiejszy mani trochę smutny... trochę wesoły.

Do ciemnej śliwki, której czas dodałam kolorowe akcenty, dla rozweselania całej tej smutaśnej aury.


AVON SPEED DRY+
SMOKY PLUMES

Głównym tematem jest lakier Avon, który kupiłam dość dawno, nie podbił on mojego serca. Kolor nie jest zły jednak jakość, daje wiele do życzenia, słaby... smuży i kilka warstw trzeba nałożyć, do tego wszystkiego trwałość, której nie ma-jeden dzień i już odpryski. Nie udany jakiś. 
Tyle, dobrego że maluje się wygodnie i szybko schnie.
12 ml butelka wystarczy na bardzo długo, cena ok. 8 złotych.


Reszta ekipy to dobrze Wam znane lakiery:

RIMMEL
GOLDEN ROSE
ESSIE  
  
Nie jeden raz już były na blogu.
 


  

Trochę kropek, paseczków i mamy zdobienie, niby smutnie jednak coś się dzieje.







Za tło posłużyła mi nowa torebka w kolorze szalonego różu :D 
 Będzie na rozweselenie szarego dnia. 

Do napisania.


sobota, 23 sierpnia 2014

Tusz i już RIMMEL WONDER'FULL

WITAM i o humorek pytam.
Mam nadzieję, że Wam dopisują, mamy weekend.

Dziękuję że jesteście, 
właśnie wybija

 5000

wyświetleń bloga, oby kolejne tyle razy x :*

Dzisiaj na tapecie tusz i już.

Jak większość, z Was się orientuję niedawno Rimmel organizował rozdawanie tuszy, udało się i mnie załapać na owy kosmetyk. 

Bardzo szybko przyszła paczuszka, a w niej :


  • 2 pełnowymiarowe tusze, dla mnie i dla koleżanki ;)
  • ulotka z opisem maskary
  • etui w które wszystko zgrabnie było zapakowane 
     Maskara WONDER'FULL z olejkiem arganowym
" FORMUŁA KOCHAJĄCA RZĘSY!
Unikalna formuła z olejkiem arganowym natychmiast "przylega" do rzęs, dzieki czemu nie skleja się.
To sekret efektu odżywionych, wygładzonych, pełnych objętości rzęs" 
 
Od razy "wpadł mi w oko" ten tusz ze względu na opakowanie, piękne złote ;)
 Dość masywne, nie ucieka z ręki, trzyma się go pewnie w dłoni.
Kolejnym atrybutem dla mnie jest szczoteczka... giętka, dość duża, jednak wygodnie się nią maluję, nawet nie wprawna ręka sobie z nią poradzi.
   
Co jeszcze mi się podoba... hm.. ciekawy produkt, nie skleja, łatwo nią się maluje, długo utrzymuję się na rzęsach, nie kruszy. Rzęsy są jakby odżywione i elastyczne. Wydłuża, jednak nie pogrubia-tego mi brak.
Jestem osoba która lubi mocno podkreślić rzęsy, nawet gdy nie mam makijażu, rzęsy zazwyczaj mam podkreślone. Na wielkie wyjście i oczekiwanie na efekt WOW się raczej nie na da. Na każde inne wyjście jak najbardziej.  
Kupić maskarę można w Rosmmanie, Naturz i innych drogeriach, cena ok. 33 złotych, ostatnio w promocji można nabyć za 23złote. 
Jeśli jesteście ciekawi efektu u siebie, po prostu kupcie i sami oceńcie. 
 
Delikatny makijaż w moim wydaniu, tak najczęściej mnie można zobaczyć w domu ;P 
  Miałyście już okazje przetestować te maskarę? 
Udało Wam się ją otrzymać jako recenzentka Rimmel czy kupić? 
Do usłyszenia!
  

środa, 20 sierpnia 2014

Little princes JOKO na ostro

Witam.

Dziś nie pisząc swoich wywodów, przechodzę do rzeczy... 
Konkretnie i na temat.
Zacznę cukierkowo, bo o takim lakierze mowa, jednak ma dodałam mu pazur.

Na tapecie

JOKO
 findyourcolor
Little princes 124


Początkowo nie podobał mi się wcale, jeszcze w butelce, mylę jaki "babciny" kolor, jakby perła, a takich nie lubię. 
Jednak pomalowałam nim paznokcie, masz babo-fajny lekki ni róż, ni fiolecik, super połysk.
Już będzie gościł częściej na mojej płytce.

Lakier z winylem, szerokim pędzelkiem, bardzo wygodnie się nim maluję. 
Pojemność 10 ml. 




Fajny, lekki lakier.

A tu taka niespodzianka:


Zaszalałam dzisiaj nie ma co.
Raz nie zawsze.




Jak Wam  się podoba?
Wolicie cukierkowo, czy na ostro?
Ja zależnie od nastroju.

Miłego Dnia.


Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate